Thursday, March 19, 2009

Tahniah





Pihak PPPDM ingin mengucapkan tahniah kepada seorang ahli kami yang telah berjaya membutkikan usia bukanlah penghalang untuk mencapai kejayaan.

Tahniah untuk Guru Besar SK Taman Bunga Raya 1, Cikgu Zalinah Zubir ( Jalan Melor 5H ) diatas kejayaan beliau menamatkan pengajian Ijazah Sarjana Muda Pendidikan ( Pengurusan Pendidikan ) dengan Kepujian dari Universiti Pendidikan Sultan Idris ( UPSA).

Semoga kejayaan beliau dapat membakar semangat dan menjadi inspirasi bermakna kepada seluruh pelajar di dalam komuniti kita.




0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 

Mengenai Desa Melor

Dari Kuala Lumpur, arah ke utara mengikut Lebuh Raya Utara-Selatan ( PLUS) dan susur keluar ke Rawang. Selepas plaza tol Rawang, ambil arah ke kanan dan ikut jalanraya Persekutuan ke utara. Selepas melepasi pekan Rawang, kira-kira 7 km, tiba di pekan Serendah. Selepas Balai Polis Serendah, masuk simpang ke kanan kira-kira 3 km selepas Taman Datuk Harun, Taman Idaman dan Taman Desa Anggerik.

AJK PPPDesa Melor Sesi 2008 -2010

YDP : Mohd Hanapiah And Rani
Naib YDP : Pang Kim Fei
Setiausaha : Mohammad Hadis Tamyis
Penolong S/U : Saipul Anwar Daud
Bendahari : Mohd Zain

AJK
Ruzaidi Abd Rahman - Ahmad Khirzuan Mohamad@ Talib - Lok Chin Heng - Sunarsa Ilham - Rohana Ismail - Rohaizan Hj. Yahya - Zulkaplee - Hj. Nazri

PEMERIKSA KIRA-KIRA
Shahrudin Buyong Sain - Nadiatul Soffia Abd Rahim

Persatuan Pemilik Dan Penduduk Desa Melor

Persatuan Pemilik dan Penduduk Desa Melor ditubuhkan pada.................. dengan tujuan............. Jumlah rumah : Bilanga Penduduk : Melayu : Cina : India :

Persatuan Pemilik Dan Penduduk Desa Melor Copyright © 2009 Community is Designed by Bie